عبازیگران و خانواده هایشان درون اینستاگرام

به این مطلب امتیـاز دهید

در روزگاری کـه جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، نام تمام بازیگران لر ایرانی ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را به منظور ارتباط بهتر با مردم انتخاب کرده اند و با داشتن صفحه درون شبکه های اجتماعی قصد درون ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

با عکسی از سیروان خسروی درب و کار جدیدش مطلب امروز را شروع مـی کنیم. نام تمام بازیگران لر ایرانی سیروان بعد از اتمام قراردادش با شرکت اسپری سازی و تولیدی آبمـیوه، این بار با شرکت “دام زنده فروشی حاج یحیی و پسران بـه جز کریم” قرارداد بسته هست که امـیدواریم درون آن هم موفق باشد.

لاله اسکندری و روزبه حصاری درون اتاق گریم پروژه سینمایی “ماهور” بـه کارگردانی مجید نیـامراد سینماگر با سابقه کشورمان کـه بیشتر بـه طراحی صحنـه و لباس شـهره هستند و حالا تصمـیم بـه ساختن فیلم و کارگردانی گرفته اند.

یکی از دلبستگی های سام کـه مانع بازگشت او بـه کشور شده است. 

علی دایی، نیکی کریمـی، منصور بهرامـی، تهمـینـه مـیلانی و علیرضا حقیقی درون مراسم افتتاحیـه یک گالری لاکچری.انی کـه منصور بهرامـی را نمـیشناسند نام ایشان را گوگل کنند که تا متوجه شوند کـه چه ورزشکار مطرح و شناخته شده ای به منظور علاقه مندان بـه تنیس است. 

امـیرعلی نبویـان و همسر جان درون یک رستوران این ععشقولانـه را گرفتند. 

شب یلدا نزدیک هست و حتما آرام آرام خود را به منظور تبدیل شدن اینستاگرام بـه بازار انار و هندوانـه و پشمک آماده کنیم. 

مـهدی پاکدل و رضا کیـانیـان درون حاشیـه اجرای خیریـه همایون شجریـان و سهراب اظری.

از اون نگاه ها کـه حواسش نیست. 

از اون نگاه ها کـه حواس جفتشون هست، البته بـه دوربین! 

مـهدی رجب زاده فوتبالیست خوب و با اخلاق کشورمان و یکی از با سابقه ترین بازیکنان لیگ برتر درون کنار همسر و پسر عزیزش. 

علی انصاریـان درون کنار امـین حیـایی و علی بیگدلی عکاس کهنـه کار سینما درون حاشیـه مراسم اکران خصوصی “ثبت با سند برابر است” کار جدید بهمن گودرزی. 

تینا آخوندتبار هم وارد دنیـای تئاتر شده و این گریم ترسناک گریم او درون نمایش “تمام زنان اجنـه ی شیخ محمود” است. نام تمام بازیگران لر ایرانی با روند افزایشی تعداد تئاتر ها طبیعتاً با مشکل سوژه و نمایشنامـه برخورد خواهیم کرد و رفته رفته بـه سمت سناریو های ترسناک و عجیب پیش مـیرویم. 

مریم خانم دیر اقدام کردید، پاییز تمام شد! 

حمـید خان لولایی هم با این پست عید کریسمس را بـه همـه تبریک گفت. قطعا تبریک های ویژه تری را هم درون تلگرام به منظور دوستان و عزیزانش فرستاده است.

ستاره اسکندری و الهام کردا، دو هنرمند دوست داشتنی و توانای سینمای کشورمان درون اتاق گریم نمایش جدید “نفر دوم” کـه این شب ها درون تماشاخانـه ایرانشـهر بـه اجرا درون مـی آید.

سلفی بهنوش تارگرین پیش از آنکه زمستان فرا برسد.

قطعای درون آن اطراف هست کـه به نفیسه بگوبد درون این گریم وحشتناک شده است. 

آزاده نامداری درون کنار نیلوفر خوش خلق درون اکران مردمـی فیلم “آینـه بغل” ساخته جدید منوچهر هادی. 

تا چیزی بـه نام اینستاگرام وجود دارد شاهد عهای گرفته شده درون کابین خلبان خواهیم بود. نمـیدانم کی قرار هست جذابیت این اتاقک کاهش پیدا کند. 

عیلدایی ان محمدی درون مزون دوستشان. 

عیـادگاری شـهره سلطانی درون کنار مجسمـه مومـی یـانی آهنگساز نامـی یونانی. البته این مجسمـه گویـا مربوط بـه دوران پیش از کمپِ یـانی است! 

خاطره بازی محمدرضا هدایتی با عکسی صحنـه سریـال پاورچین مربوط بـه ۱۲ سال پیش. درون کنار جواد رضویـان، سیـامک انصاری، سحر ولدبیگی، شقایق دهقان و سحر زکریـا. چه جالب هست که تیم هنری مـهران مدیری با گذشت یک دهه تغییر چندانی نکرده است. 

فاطمـه گودرزی و پسرش درون لباس زیبای قوم لر درون جشنواره ای کـه در دانشگاه تهران برگزار شده است. فاطمـه گودرزی اصالتاً اهل بروجرد است.

نیکی کریمـی عاز صورتش مـیگذارد و نمـیداند ما همچنان نگران و در پی دستانش هستیم!

آنا نعمتی با ابروهای تقویت شده درون اکران خصوصی فیلم “آپاندیس” ساخته حسین نمازی.

سیـامک عباسی عکسی از کودکی خود بـه اشتراک گذاشته، از روزهایی کـه در حال آموزش دیدن و یـاد گرفتن نحوه صحیح نشستن درون مستراح بود. 

پرستو جان مراقب باش کبوتر بر شانـه ات کار دیگری نکند. 

ژست عینک بـه دست بازیگران و کارگردان لیسانسه ها، درون حاشیـه عکاسی به منظور مصاحبه شان با مجله زندگی ایده آل.

عکسی عالی از حنا و آروین دوقلو های دوست داشتنی مجید صالحی درون جشن تولد یکی از عزیزانشان. انشاالله همـیشـه سلامت باشند. 

بابک جهانبخش کـه در سال های اخیر زندگی بی حاشیـه و ساکتی داشت، روز گذشته با یک سلفی همـه آن سال ها آرامش را جبران کرد و خود را بر سر زبان ها انداخت و سوژه رسانـه ها کرد. گویـا بابک از همسر اولش (مادر آرتا) جدا شده و با عزیزی کـه در تصویر ملاحظه مـیکنید و دیروز تولدشان هم بود، ازدواج کرده است. آرزوی خوشبختی و عاقبت بـه خیری داریم به منظور بابک و همسرش پریـا خانم. 

سلفی کاملاً بی منظور آزاده صمدی درون حاشیـه جشن چلچراغ با یک روحانی خسته. آزاده جان ما کـه مـیدانیم این سلفی چقدر بی منظور گرفته شده است، امـیدوارم آن هایی کـه باید بدانند هم متوجه این موضوع بشوند!

کریم خوشتیپی فرد آماده به منظور جشن کریسمس باشگاه المپیـاکوس. کریم جان مراقب پذیرایی ها درون جشن باش و برای خودت آب معدنی زاپاس ببر که تا تشنـه نمانی. 

تیم برتون با دیدن این سلفی دستش را پشت دست دیگر کوبید و گفت: نام تمام بازیگران لر ایرانی “ای دل غافل، چرا این همـه سال رضا را ندیده بودم؟ وگرنـه این همـه منت جانی دپ را نمـیکشیدم!” 

از معدود عهای امـیرحسن آرمان کـه در حال ورزش نیست، بلکه درون رختکن باشگاه است! 

مرتضی پورعلی گنجی به منظور ۶ ماه دیگر قراردادش را با باشگاه السد قطر تمدید کرد و با این سلفی اعلام کرد کـه از این اتفاق خوشحال است.  

حمله باران کوثری بـه صدا و سیمای بامزه.

حامد بهداد بـه بهانـه افتخاراتی کـه اخیراً فیلم “سد معبر”ب کرده، این عاز خود درون این فیلم را بـه اشتراک گذاشت. 

کمند امـیرسلیمانی با این عقدیمـی از کودکی هایشان درون کنار برادرش سپند، تولد او را تبریک گفت. مطلب امروز هم بـه پایـان رسید، از همراهی تان بـه سبک جناب حداد عادل سپاسگزاریم. که تا فردا، یـا حق. 

اخبار فرهنگی/ برترین ها – امـیررضا شاهین نیـا

عبازیگران و خانواده هایشان درون اینستاگرام




[عبازیگران و خانواده هایشان درون اینستاگرام نام تمام بازیگران لر ایرانی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 16 Jul 2018 01:12:00 +0000